poniedziałek, 22 października 2012

futerko


Przepraszam, że na mój post tak długo trzeba było czekać...
nie spodziewałam się, że przy prowadzeniu bloga
 największą trudność sprawią mi zdjęcia, a raczej ich brak :( 
Chyba muszę pomyśleć o zatrudnieniu fotografa:P hehe ... 
A tak całkiem serio, to czas pomyśleć jak ten problem rozwiązać:P
Bo przeciez pomysły i stylizacje są, 
tylko nie zawsze jest sposobność by je uwiecznić :)

A oto prosta, wygodna stylizacja na jesienny spacer:



 

 futerko, bluzka| H&M, spodnie | Stradivarius, botki | Bershka, torebka | Mohito, zegarek | Allegro

19 komentarzy:

  1. Fajny, prosty, jesienny zestawik. Podoba mi się, a co ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne buty ;)
    Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. b. fajna torebka, buty i zegarek.
    ciekawy, casualowy outfit, podoba mi się ;)

    Pozdr ;)
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buciki i boskie futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kamizelka:) czy nadal jest dostępna w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o futerko to kupiłam je w ubiegłym roku i co ciekawe- na dziecięcym (mimo, że mam 170cm wzrostu) :)))

      Usuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie;) i świetny masz zegarek

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtna ta futerkowa kamizelka:) baardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! *.* jestem pod wrażeniem.
    zapraszam do mnie. mam nadzieję, że mój blog spodoba Ci się tak jak mi Twój ;)
    www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    OBSERWUJEMY? ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog!:)

    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw! ten futrzak bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw, mam taki sam zegarek :)w wolnej chwili zapraszam do siebie, jak również do wzajemnej obserwacji :) pozdrawiam
    http://madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne kadry! Widzę, że tez lubisz duże zegarki :)

    OdpowiedzUsuń